Input:

Komunikacija za izboljšanje odnosov na delovnem mestu

8.10.2015, , Vir: Verlag Dashöfer, Dolžina video posnetka: 01:00:59

Komunikacija na delovnem mestu je izjemnega pomena, tako med sodelavci, vodji in podrejenimi kot med oddelki. Prav zato Polona Zupančič predstavlja, kako izboljšati komunikacijo na delovnem mestu.

Uvodoma predavateljica izpostavi, kako zaposleni, kljub temu da so si med seboj različni, dejansko morajo pluti v isto smer. Predstavi vrednote, naša vedenja, ter tudi vpliv samopodobe na odnose.

 V osrednjem delu je na vrsti komunikacija.  Izpostavljeno je, kako naj poteka komunikacija v delovnem okolju, kakšen naj bo bonton v internem komuniciranju ter kako pričeti učinkovito komunikacijo – s povabilom k pogovoru. Predstavljeno je tudi, kaj pomeni aktivno poslušanje in kako naj prepoznamo in opazujemo govorico telesa naših sogovornikov.

Predavateljica poda napotke za konstruktivno komuniciranje in predstavi tudi komunikacijske poti, ob tem pa navede tako prednosti kot slabosti posamezne poti.

Zadnji del je posvečen reševanju konfliktnih situacij. Obrazloženih je vseh 5 strategij reševanja konfliktov, kjer boste izvedeli, ali ste želva, lisica, medved, morski pes ali sova, ter seveda napotki, kako uspešno in čim hitreje razrešiti konfliktno situacijo – seveda z ustrezno komunikacijo.

Čisto na koncu predavateljica še odgovori na vprašanja udeležencev, ki so jih imeli v zvezi s komunikacijo na delovnem mestu.

 

Kazalo vsebine:

  • Različni smo si, a vsi na isti ladji
  • Komunikacija, komunikacija
  • Reševanje konfliktnih situacij
  • Vprašanja in odgovori

 

Predavatelj:

Polona Zupančič, uni. dipl. ekon., ima kot predavateljica bogate izkušnje v odnosih s strankami iz svoje komercialne prakse v slovenskem in mednarodnem okolju. Je direktorica podjetja Sedi.5 d.o.o.in že 10 let vodi komunikacijske delavnice s področja odnosov s strankami (prodajni in nabavni razgovori, pogajanja, bonton, reševanje pritožb in izterjava dolgov, pridobivanje novih kupcev...) in medsebojnimi odnosi v podjetju (vodstvena komunikacija za motiviranje sodelavcev, timsko delo, reševanje konfliktov...). Je tudi habilitirana predavateljica na višji strokovni šoli, ukvarja pa se tudi z mediacijo pri reševanju sporov ter moderiranjem pri reševanju problemov z iskanjem kreativnih idej.

Priložene datoteke

KIIONDM.pdf 0.64 MB

 Potrebujete pomoč?
Imate težavo z uporabo portala? Pišite nam.
Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Input:

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih